Referenssit

Puhelinjonot hallintaan – Medi-IT Oy kehittää monikanavaista potilaskontaktijärjestelmää

Kuntalaisten edellyttämän palvelutason ja hoitotakuun täyttäminen edellyttää ajanvaraustoiminnan monipuolista tehostamista ja kehittämistä. Medi-It Oy:n ja Jyväskylän sosiaali- ja terveyspalvelujen yhteistyön tuloksena syntyi tähän tarpeeseen uusi terveydenhuoltosektorille kehitetty asiakaspalveluratkaisu, jonka on toimittanut Esecom Oy.

Uusi ratkaisu vähentää asiakkaiden puhelimessa jonottamista ja ensisijaisesti parantaa palvelun saatavuutta, resurssien tehokkaammalla hyödyntämisellä. Reaaliaikaisen seurannan, sekä järjestelmästä saatavan raportoinninperusteella voidaan henkilöresursseja kohdentaa oikea-aikaisesti puhelinpalvelun ja hoitotyön välillä. Soittopyynnön jättäminen jonottamisen sijaan on mahdollista ilman, että asiakas menettää jonotusvuoronsa. Ruuhkatilanteiden vähentämiseksi, tullaan käyttöönottamaan palvelu, joka mahdollistaa soittopyynnön jättämisen Internetin kautta.

"Kun asiakkaan ensikontakti sujuu jouhevasti, vaikuttaa se myönteisesti koko palvelutapahtumaan. Muutoksen ansiosta jonottavien henkilöiden määrä vähenee, mikä säästää asiakkaan ja henkilöstön hermojen lisäksi myös puhelinjärjestelmäresursseja", Medi-IT Oy:n palvelupäällikkö Veli-Pekka Leppänen kertoo.

Ota yhteyttä