Tiedotteet ja Blogi

Esecom uutiskirje 05 - Ota digiloikka - hyödynnä asiakaspalvelun uudet mahdollisuudet!

ke 1. kesäkuuta 2016 07.30.00

Päivitä asiakaspalvelusi nykyaikaan

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnalle kasvaa. Minkälaisia trendejä asiakaspalvelussa on meneillään? Mitä odotuksia asiakkailla on? Entä mitä mahdollisuuksia älykäs, digiajan asiakaspalvelu tarjoaa Miten parannat asiakaskokemusta ja miten tehostat asiakaspalvelusi toimintaa?

   

Kokosimme kaiken olennaisen ja tärkeän napakaksi infopaketiksi, jossa tarkastelemme trendejä ja kerromme uusista mahdollisuuksista sekä asiakaspalvelusta vastaavien että yrityksen johdon näkökulmista.     

Lataa oheinen opas ja saat kattavan kokonaiskuvan asiakaspalvelun nykytilasta:

  • asiakkaiden asiakaspalvelulle asettamista odotuksista
  • kuinka ne käännetään kilpailueduksi
  • mitä teknologiat voivat tarjota asiakaspalvelun kehittämiseen
  • minkälaisella asiakaspalvelumallilla syntyy kilpailuetua
  • mitä organisaatiot tarvitsevat nyt
  • ja kuinka tämän päivän ratkaisuilla pidetään mahdollisuudet auki myös tulevaisuuden vaihtoehdoille.

Oppaasta löydät myös käytännönläheisen Tuumasta toimeen –osion, jonka avulla asiakaspalvelun kehittämistä voi pohtia nykyisen mallin lähtötason näkökulmista. Ajattelun apuvälineitä saat myös potentiaaliselle toimittajalle laaditun Varmista nämä –listauksen avulla.

Ota yhteyttä