Esecom vuosimallia 2013

ke 13. helmikuuta 2013 09.00.00

Äskettäin vietettiin Esecomin 10 vuotis syntymäpäivää. Voin vaan sanoa, että aika kuluu todella nopeasti, kun saa tehdä mielenkiintoista työtä hyvien ystävien kanssa. Kymmenen vuoden taipaleesta on kiittäminen Esecomin loistavaa ja erittäin sitoutunutta henkilöstöä. Tiimihenki on pysynyt korkealla alusta asti. Porukka puhaltaa yhteen hiileen ja kaveria tuetaan pyyteettömästi tilanteessa kuin tilanteessa. Tällä tiimityöllä on pystytty aika hämmästyttäviin saavutuksiin.

Kun tiimihenkeen lisätään Esecomin kiitelty asiantuntemus niin lopputulos on lähes poikkeuksetta erittäin hyvä. Meiltä löytyy sopiva sekoitus kokeneiden asiantuntijoiden senioriteettia, ehdotonta huippuosaamista ja tinkimätöntä asennetta sekä nuoremman sukupolven tuoretta, hämmästyttävän kypsää näkemystä, taitoa ja intoa.

Kaikki tekemisemme tähtää asiakastyytyväisyyteen

Esecomin pyrkimyksenä on olla Suomen paras kaikessa, mitä teemme ja mihin ryhdymme. Koskaan emme tietysti ole kaikilta osin valmiita, mutta tahtotila on koko ajan selvä. Perusteellisuuteen tähtäävän tekemisemme taustalla on olennaisempi päämäärä, jonka saavuttamista edesauttaa myös asiantuntijoidemme aito halu täyttää asiakkaiden toiveet viimeistä piirtoa myöten. Asiakkaiden tyytyväisyys on nimittäin Esecomin tärkein arvo ja tavoite. Tämä ei ole pelkkää markkinointipuhetta, koska me uskomme vankasti, että nimenomaan asiakkaiden tyytyväisyys näkyy myös positiivisena tuloksena tilinpäätöksessä.

Asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi olemme myös päivittäneet työkalujamme. Käytössämme on mm. Solidus eCare Contact Center –ratkaisun uusin versio ja päivitetty tiketti-järjestelmä, joiden välille teimme integraation. Tänä vuonna on vuorossa toiminnanohjaus-, projektinhallinta- ja CRM –ratkaisun päivittäminen. Kehitämme myös prosessejamme ja niihin liittyvää osaamistamme jatkuvasti; viime aikoina olemme kartuttaneet mm. ITIL –osaamistamme.

Teknologiat ja tuotekehitys

Pyrimme pysymään aina etunenässä uusien teknologioiden ja tuotteiden omaksumisessa. Olemme tälläkin hetkellä mukana tiiviissä yhteistyössä päämiehen tuotekehityksen kanssa uusien ohjelmistoversioiden kenttätesteissä, jolloin pääsemme tutustumaan uusiin versioihin hyvissä ajoin ennen varsinaisia tuotelanseerauksia. Muutenkin meillä pyörii koko ajan testipenkissä uusia alaamme liittyviä innovaatioita, ratkaisuita, versioita jne.

Tämän lisäksi teemme ohjelmistokehitystä: integraatioita ja omia ohjelmistotuotteita. Voimme myös räätälöidä ratkaisuja yksittäisen asiakkaan tarpeisiin. Nyt on siis tarjolla selkeätä uutta lisäarvoa asiakastoimituksiimme.

Valoisia näkymiä

Olemme saaneet paljon hyvää palautetta jo pidemmän aikaa meihin luottaneilta asiakkailtamme. Olemme myös solmineet arvokkaita ja lupaavia uusia sopimuksia. Mukavan kiireisiä aikoja on siis menossa ja tiedossa. Voinkin luottavaisena todeta, että Esecomin tulevaisuus näyttää mukavan valoisalta.