Tiedotteet ja Blogi

Ett nytt webbaserat stödprogram från Esecom för Mitel / Aastra Solidus eCare™–Contact Center lösningen

ti 29. huhtikuuta 2014 09.34.00

Esecom Oy har för Rederiaktiebolaget Eckerö förverkligat, för Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center –lösningen, ett webbaserat realtids uppföljningsprogram som stöd för den dagliga rutinen på kundbetjäningen. Uppföljningsprogrammet ContactWare™ WebView ger både användarna (agenterna) samt förmännen en snabb helhetsbild över vad som sker i Contact Centret på agentnivå, samt i de olika serierna.

Lanseringen av det nya uppföljningsprogrammet gick snabbt och smidigt och personalen på Rederiaktiebolaget Eckerö har varit riktigt nöjda med både lanseringen och slutresultatet, berättar Supportchefen Cristian Jansson på Rederiaktiebolaget Eckerö.

Programvaran ContactWare™ WebView har utvecklats av Esecom, uttryckligen för att stöda Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center -lösningen, genom att ge en snabb överblick i realtid för personalen på Contact Centret. Vyn kan anpassas efter kundens behov och visas till exempel på en vägg eller på en separat skärm.

Esecom har även flera andra egna ContactWare™ applikationer som stöd för Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center -lösningen. Alla dessa är utvecklade för att underlätta jobbet på kundbetjäningen. Du får gärna fråga mera om dessa applikationer från Esecom.

Ota yhteyttä