First in Finland, First in the Nordics and First in EMEA – Esecom Oy:stä Golden Exclusive Partner

ma 24. huhtikuuta 2017 08.00.00

Esecomin asiantuntemusta arvostetaan kansainvälisellä tasolla.

Mitel on myöntänyt Esecomille Golden Exclusive partneruuden tunnustuksena asiantuntemuksesta ja edelläkävijyydestä. Otsikon mukaisesti Esecom on ensimmäinen Golden Exclusive partneri Suomessa, pohjoismaissa sekä laajemminkin koko EMEA:n alueella (EMEA = Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka). Kyseinen tunnustus on ainutlaatuinen ja osoitus Esecomin teknisestä huippuosaamisesta tämän päivän nopeasti kehittyvässä ympäristössä.

Mitelin maajohtaja Teuvo Havikari luovutti 21.4.2017 Esecomin toimitusjohtaja Jarmo Metsolalle Golden Exclusive partner -diplomin.

Olemme todella ylpeitä tästä Mitelin antamasta tunnustuksesta ja kiitos siitä kuuluu koko Esecomin henkilöstölle”, kiitteli Diplomin luovutustilaisuudessa Jarmo Metsola.

On ainutlaatuista ja kunnia päästä luovuttamaan tämä tunnustus suomalaiselle asiantuntijayritykselle, ensimmäisenä EMEA-alueella”, hehkuttaa Teuvo Havikari.

Esecomin Mitel Golden Exclusive Partneruus on tunnustus osaamisesta seuraavilla osa-alueilla: Contact Center, MiVoice MX-ONE, UC & Collaboration, Mobility ja Open Solutions.