Kaksinverroin parempi Mitel® - Aastra, nyt mukana myös Telepo

to 6. maaliskuuta 2014 09.00.00

Kumppaniverkostomme muuttuu vinhaa vauhtia ja iloksemme positiiviseen suuntaan. Ensin Aastra Technologies Limited ja Mitel® Networks Corporation ilmoittivat tammikuussa fuusiostaan, jonka myötä yritysviestintämarkkinoille muodostui uusi johtava yhtiö. Pian sen jälkeen uutisoitiin toisen yhteistyökumppanimme Telepo AB:n liittyneen tähän uuteen yhtiöön. Telepo on ruotsalainen ohjelmistoyhtiö, joka kehittää avoimiin standardeihin perustuvia, moniasiakasympäristöön sopivia Unified Communications –alustoja. Telepo tuo mukanaan vahvan pohjoismaisen osaamisen työasemiin sekä mobiili- ja IP-päätelaitteisiin tarjottavista yritysviestinnän pilvipalveluista.

Positiiviseksi Esecomin kannalta yrityskaupan tekee se, että olemme ainoa toimija Suomessa, joka on sekä Aastran että Telepon kumppani...olemme itse asiassa olleet jo vuosia. Esecom on saanut kummaltakin kumppanilta viestiä siitä, että hyvin nopeassa tahdissa voidaan nähdä tuloksia Aastra ja Telepo sovellusten integroimisessa alkaen pilvipalveluina tuotettavista Contact Center -ratkaisuista. Esecom vastaavasti pistää huippuosaamisensa peliin tavoitteenaan olla ensimmäisten joukossa toimittamassa näitä uusia integroituja ratkaisuja. Odotettavissa on varmasti myös muita moderneja ja oivaltavia kommunikaatioratkaisuja, joiden myötä Esecomin tarjooma tulee entisestään vahvistumaan.

Kaiken kaikkiaan yrityskaupat ja fuusio päättyivät mielestämme hyvin - TWICE AS GOOD, kuten Aastra - Mitel® markkinointiviesti kuuluu. Palvelujen ja tuotteiden jatkokehitykseen on nyt uudella yhtiöllä käytettävissä enemmän resursseja.

Esecom on ollut Telepo-partneri jo vuodesta 2009 omalla TAiKA™–viestintäratkaisullaan ja pilvipalvelualustallaan. Esecom Oy on Aastra Technologies Ltd:n sertifioima myynti- ja palvelupartneri sekä Suomen ainoa sertifioitu Aastra-koulutuspartneri. Mitel® - Aastra on maailman johtava yritysten viestintäjärjestelmien toimittaja ja sillä on suurin markkinaosuus Länsi-Euroopassa sekä kasvava osuus globaaleista markkinoista.