Mitel sijoittuu Leader-ryhmään uusimmassa Gartner Magic Quadrant -raportissa

ti 19. elokuuta 2014 10.18.00

Mitel on noussut Gartnerin uusimmassa Magic Quadrant markkinatutkimuksessa ja nelikenttäraportissa Leader's Quadrant -ryhmään Unified Communications -ratkaisuissa. Edellisen kerran Mitel nousi Challengers –ryhmään Contact Center Infrastructure - raportissa.

Tämä osoittaa selkeästi sen, miten Mitel on edennyt oman tuotekehityksen innovaatioiden sekä yrityskauppojen myötä viimeisen vuoden aikana. Mitelin tarjooma on monipuolistunut, globaali ulottuvuus laajentunut ja pilvipalveluna tarjottavien kommunikaatioratkaisuiden kehitys vauhdittunut. Mitel tarjoaa alan laajimman valikoiman ratkaisuja mukaan lukien myös tuotteet, jotka mahdollistavat jo tehtyjen Microsoft- ja Lync -investointien maksimaalisen hyödyntämisen. Tämä tuo myös Esecomille, joka on Aastra/Mitel partneri, uusia mahdollisuuksia, joiden myötä asiakkaille voidaan tarjota entistä enemmän vaihtoehtoja ja parempaa palvelua.

About the Magic Quadrant

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.