Mitel® - Aastra tuotekehityksen linjaus tukee Esecomin strategiaa

ti 18. maaliskuuta 2014 09.00.00

Vuoden alussa fuusion myötä syntynyt Mitel®-Aastra –yhtiö on ilmoittanut panostavansa tulevaisuudessa merkittävästi tuotekehitykseen. Tuotekehitys suuntautuu pääasiassa kolmelle osa-alueelle. Ensimmäinen tuotekehityksen painotusalue on kommunikaatio- ja yhteistoiminta -ratkaisut (communication and collaboration), joka on myös Esecomin ydinliiketoimintaa. Toinen tuotekehityksen painotusalueista on contact center-ratkaisut ja sitä ympäröivä ekosysteemi. Me Esecomilla olemme myös pitkäjänteisesti kehittäneet omaa osaamistamme contact center-ratkaisuissa ja täydennämme sitä omalla ohjelmointi- ja integraatiosaamisellamme. Kolmas tuotekehityksen painotusalue on pilvipalveluteknologia. Myös Esecom on panostanut pilvipalvelutarjooman kehitykseen jo usean vuoden ajan ja se tulee olemaan merkittävä osa strategiaamme myös jatkossa. Olemme erittäin tyytyväisiä näihin Mitel®-Aastralta fuusion jälkeen kerrottuihin linjauksiin, sillä nämä kehityksen osa-alueet sopivat erittäin hyvin Suomen markkinoiden tarpeisiin ja saamme Mitel® - Aastralta jatkossakin entistä vahvempaa tukea omalle liiketoiminnallemme.