Ota huomioon nämä tiimityökalujen ylivoimaiset hyödyt

to 8. joulukuuta 2016 08.00.00

Hyvät tiimityökalut tarjoavat yritykselle lukemattomia etuja. Me Esecomilla uskomme, että liiketoiminnalliset hyödyt ovat yrityksen saavutettavissa, kun työnteko vapautuu turhista rajoitteista.

Yksi tiimityöskentelyn välittömistä eduista on työskentelyn tehostaminen. Tiimit voivat työstää projektejaan milloin vain ja missä vain - yhden ratkaisun kautta.

Vältät turhan sähköpostivyöryn projekteissasi

Kun sinulla on yrityksessäsi käytössä yhdentyvän viestinnän ratkaisu, tiimisi ei tarvitse pommittaa toisiaan jatkuvasti sähköposteilla. Keskustelut voidaan käydä reaaliaikaisesti ja projekteissa voidaan työskennellä yhdessä vaikka globaalisti.

Tiimityökaluista löytyy ominaisuuksia myös ns. white boardingiin. Dokumenttien ja sisältöjen työstäminen useammankin henkilön toimesta helpottuu ja tilanne jaettavissa kaikille tiimiläisille. Näin tiimiläiset pysyvät tietoisena myös heidän tiimitovereidensa edistymisestä.

Kaikki on saavutettavissa uudenlaisella projektityöskentelyllä

Projektisi pysyvät helposti hallinnoitavina tiimityökalun intuitiivisen ja visuaalisen näkymän ansiosta. Työkalun tallennusominaisuudet varmistavat sen, että kukaan ei putoa kärryiltä, tietoa ei katoa ja uusikin työntekijä voi hypätä mukaan projektiin, kun aiemmat keskustelut yms. ovat näkyvissä.

On tiimityön kannalta haastavaa, mikäli projektin dokumentaatio ei löydy yhdestä sijainnista vaan eri alustoilta ja milloin missäkin tiedostomuodossa. Ei huolta! Tiimityökalun työtilojen kautta on helppo päästä käsiksi kaikkeen projektin kannalta tärkeään dokumentaatioon ja muuhun tarvittavaan sisältöön. On sanomattakin selvää, että tämä tehostaa projektitiimiesi toimintaa ja säästää heidän hermojaan!

Tiimityökalun integrointi muihin järjestelmiin – tie voittoon

Integroimalla voit automatisoida yrityksesi prosesseja ja säästää kallisarvoisia resursseja. Sisältöjen tuominen yhteisötyöpalveluun muista ratkaisuista onnistuu integroinnin myötä muitta mutkitta. Kun käytössä olevat alustat kommunikoivat ratkaisusi kanssa, koko yritys on yhtä työtilaa – kaikki on vain klikkauksen päässä!

Kun yhdistät tiimityökalun yhdentyvän viestinnän ratkaisuun, tulet samalla luomaan voittamattoman yhdistelmän. Yhdentyvän viestinnän ratkaisun tuomat reaaliaikaiset kommunikaatiomahdollisuudet (puhelin, video, chat) yhdistyvät tiimityökalun työtiloihin ja hallinnointityökaluihin. Työntekijäsi, asiakkaasi tai yhteistyökumppanisi voivat olla missä tahansa päin maailmaa, ja yhdentyvän viestinnän ja yhteisötyöpalvelun integraatio tuo heidät saman pöydän ääreen, samaan työtilaan!

Mikäli onnistuimme herättämään kiinnostuksesi: Ota yhteyttä, niin jatkamme keskustelua.