Syksyn tuoteuutisia Mitelilta

ke 11. marraskuuta 2015 10.51.00

Osoituksena vahvasta ja jatkuvasta panostuksesta tuotekehitykseen, Mitel esitteli ja julkaisi kattavan valikoiman uusia paremmin asiakkaan tarpeisiin vastaavia tuotteita ja tuoteversioita.

Uudet ohjelmaversiot saivat mm. MiContact Center Solidus ja välittäjän sovellus Mitel InAttend. MiContact Center Soliduksessa on edelleen kehitetty sähköposti ja chat toiminnallisuuksia sekä lisätty tuki myös Cisco Call Manager puhepalvelimelle. Mitel InAttend sovelluksen uudessa versiossa on mukana myös tuki uudelle MiCollab UC-ratkaisulle.

Kokonaan uusi MiCollab Unified Communications –ratkaisu tuo käyttäjän ulottuville mittavan määrän erilaisia työn tekemistä helpottavia ominaisuuksia. Päätelaitteesta riippumatta tarjolla on niin kollegojen tilatiedot kuin oman tavoitettavuuden hallinta. Käyttökokemus on samanlainen niin matkapuhelimelta, tabletilta kuin henkilökohtaiselta tietokoneelta. Integraatiot erilaisiin tietokantoihin ja pilvestä tarjottaviin palveluihin täydentävät osaltaan liikkuvan työntekijän mahdollisuuksia toimia tehokkaasti paikasta ja ajasta riippumatta.

MiCollab-ratkaisussa on huomioitu myös lisääntyvät vaatimukset etäneuvotteluille niin puheen kuin videon välityksellä dokumenttien jakoa unohtamatta.