Esecom Oy

Miksi valita Esecom?

Alla asiakastarinamme siitä, miten Esecom tarjoaa  kokonaisvaltaista asiakaspalvelua yritykselle.

Yritys oli tehnyt asiakastyytyväisyysmittauksen, joka selvästi osoittaa, että asiakkaat haluavat kontaktoida yritystä entistä monipuolisemmin tavoin. Yritys lähti selvittämään mahdollisia palveluntarjoajia ja löysi Esecomin.

Esecomin asiantunteva myyntihenkilö keräsi tapaamisessa yrityksen asiakaspalvelupäälliköltä tarvittavaa tietoa lähtötilanteesta ja käsillä olevasta tarpeesta. Mukaan kytkettiin yrityksen it-päällikkö ja Esecomin tekninen asiantuntija. Parin tarkennuskierroksen myötä syntyi alustava suunnitelma, jonka perusteella myyntihenkilö pystyi laatimaan selkeän ehdotuksen yrityksen tarpeisiin sopivasta monikanavaisesta yhteyskeskuksesta. Esecomin ymmärrettävään tarjoukseen ei sisältynyt yllätyksiä eikä piilokustannuksia.

Yrityksen avainhenkilöt vakuuttuivat ehdotetun ratkaisun toimivuudesta ja Esecomin toimituskyvystä tarjouksen esittelytilaisuudessa. Tilaus tehtiin yrityksen sisäisen arviointipalaverin ja investointihakemusten hyväksynnän jälkeen seuraavalla viikolla.

Yrityksen asiakaspalvelu- ja it-päällikkö sekä Esecomin asiantuntijat hioivat ratkaisusuunnitelmaa ja sopivat toteutuksen aikataulusta selkeän mallin mukaan läpiviedyssä aloituspalaverissa. Esecomin asiantuntijat aloittivat toimituksen valmistelut ja asennukset. Toteutusta tehtiin koko ajan kiinteässä vuorovaikutuksessa ja yhteistyössä yrityksen asiakaspalvelu- ja it-organisaation kanssa.

Kun koulutus oli hoidettu huolella ja asiantuntemuksella, käyttöönotto tapahtui sujuvasti ilman epätietoisuutta ja härdelliä. Yrityksen asiakaspalveluorganisaation toiminta tehostui ja piristyi helppokäyttöisen ja palvelupyyntöjä älykkäästi ohjaavan yhteyskeskusratkaisun avulla. Asiakkaat saivat käyttöönsä uusia tapoja ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun. Nyt kontaktointi tapahtuu puhelimen lisäksi sähköpostilla, chatilla ja sosiaalisen median kautta.

Esecom tarjoaa ratkaisun pilvipalveluna ja hoitaa ylläpidon osana helposti budjetoitavaa käyttäjäkohtaista kk-maksua. Ratkaisu kehittyy sopimusaikana, uudet ohjelmistoversiot sisältyvät kk-maksuun. Esecomin osaava Service Desk auttaa asiakasta päivittäisissä haasteissa ja kysymyksissä. Hankalammat palvelupyynnöt voidaan ohjata Esecomin omaan huippuasiantuntevaan tukiorganisaatioon, joka ratkoo palvelupyyntöjä service deskin kanssa. Tarvittaessa tikettiin haetaan apua päämiehen ensiluokkaisesta ja nopeatoimisesta tuesta. Kaikki kommunikaatio asiakkaan suuntaan hoituu suomenkielellä.

Esecomin asiantunteva myyntipalvelu auttaa asiakasta myös sopimuskauden aikana konsultoivalla otteella ja suosituksilla sekä selkeillä tarjouksilla. Asiakkaan käytössä on myös video-arkisto, josta voi milloin tahansa käydä etsimässä ja katsomassa esimerkiksi kommunikaatioratkaisun käyttöön liittyviä vinkkejä ja ohjeita.

Kaikesta tekemisestä välittyy vilpitön halu ratkaista asiakkaan kulloinenkin tarve tai haaste, asiakas kokee saavansa henkilökohtaista palvelua.

Sinun yrityksesi tai organisaatiosi voisi olla tämän tarinan asiakas.

Ota yhteyttä