Ratkaisut

3CX -logo

3CX Puhelinvaihde ja Call Center - Tarvitsit sitten apua ryhmän sisäiseen viestintään tai asiakaspalvelun hoitamiseen, tästä löytyy kaikki. Tarjolla on siis todellinen viestinnän monitoimityökalu.

3CX Puhelinvaihde ja Call Center tarjoaa puheluominaisuuksien lisäksi läsnäolo/tilatiedot päätelaitteesta riippumatta, nykyaikaiset web-pohjaiset palvelut, kuten puhelinneuvottelut, videoneuvottelut, työryhmätoiminteet sekä puheluntallennuksen. Palveluita voit käyttää niin yrityksen omassa verkossa, kuin missä päin maailmaa tahansa ja mikä parasta, turvallisesti salatulla yhteydellä (SSL).

Selaimella käytettävä käyttöliittymä ei toki ole ainoa vaihtoehto vaan matkapuhelimelle löytyy omat asennettavat ohjelmistot Android- ja iOS –laitteille. Samoin asennettava ohjelmistopuhelin löytyy niin Windows kuin Mac-laitteistoille. Näiden lisäksi tarvitset vain itsellesi parhaiten sopivan langallisen tai langattoman pääkuulokkeen.

Esecom käy yhdessä kanssanne läpi järjestelmän määrittelyyn tarvittavat tiedot ja huolehtii siitä, että käyttöönotto sujuu haluamassanne aikataulussa ja on helppoa.

Puhelinvaihde ja Call Center - Ominaisuudet

Käyttöliittymät

Ratkaisun palveluita voit käyttää internet- selaimella, niin tietokoneelta, tabletilta kuin matkapuhelimestakin.Asennettavat ohjelmistot löytyvät sekä mobiililaitteille (Android ja iOS) että tietokoneille (Windows, Mac, Chromebook). Palvelut ovat samat käytettävästä laitteesta ja asennustavasta riippumatta.

Puheluohjaukset

Puheluiden ohjaaminen on helppoa. Palvelu tarjoaa mahdollisuuden hallita puheluita halutulla tavalla ja myös aikaohjatusti. Asiakkaalle näytetään yrityksen numeroa, riippumatta käytetystä päätelaitteesta.Työajan ulkopuolella puhelut voidaan ohjata halutulla tavalla ja tilanteesta riippuen esim. päivystäjälle, yrityksen yötiedotteeseen tai henkilökohtaisen ohjauksen mukaisesti. Toki käyttäjä voi aina soittaa ja vastaanottaa puheluita myös omalla matkapuhelinnumerollaan.

Läsnäolot/tilatiedot

Kollegoiden reaaliaikaiset läsnäolotiedot helpottavat yhteydenpitoa ja lisäävät työn tehokkuutta. Esim. etätyöntekijät voivat hallita omaa läsnäolotilaansa ja kertoa kollegoilleen Älä soita, lähetä viesti. Tilatiedot kertovat myös onko käyttäjä varattuna puhelussa tai esim. videoneuvottelussa.

Chat

Yrityksen sisäinen viestintä / chat-keskustelut hoituvat millä tahansa käytössä olevalla päätelaitteella, ilman erillisiä ulkopuolisia ohjelmistoja. Chat-keskustelu voidaan myös aktivoida useamman osallistujan kanssa.

Neuvottelupalvelut

Sisäänrakennetun neuvottelupalvelun avulla voidaan muodostaa web-pohjaisia puhelin- ja videoneuvotteluja asiakkaiden tai yhteistyökumppaneiden kanssa. Mitään ulkopuolisia neuvottelupalveluja tai ohjelmistoasennuksia ei tarvita. Käyttäjä voi koska tahansa aktivoida puhe/videoneuvottelun omalta käyttöliittymältään ja myös jakaa näytön tai Power Point / PDF-tiedostoja muiden osallistujien kanssa. Neuvottelut voidaan varata myös etukäteen ja lähettää kutsut sähköpostitse.

Asiakaspalvelupuhelut

Puhelinjärjestelmän käyttöliittymässä on nähtävissä reaaliaikaisesti asiakaspalveluun saapuneet, jonottavat sekä puhelujonosta luopuneet puhelut. Näin yhtään saapuvaa puhelua ei menetetä. Asiakaspalvelusarjan jonosta voi myös näppärästi varata omat hoidettavat puhelut ja muut kollegat näkevät, että tämä puhelu on jo hoidossa. Asiakaspalvelusarjojen ja vastauspaikkojen hallinnointi on yksinkertaista ja monipuolinen automatisoitavissa oleva raportointi, joko reaaliaikaisesti tai sähköpostilla, tukee asiakaspalvelun tehosta-mista. Aukioloajat sekä niihin liittyvät tiedotteet ovat käyttäjien muokattavissa. Myös valikkoratkaisut, jonomusiikki ja takaisinsoittopyynnöt kuuluvat vakiona asiakaspalvelun toiminteisiin.

Asiakaspalvelun toteuttaminen ei vaadi erillisiä ohjelmistoja - toiminteet sisältyvät tarjottuun puhelinjärjestelmään.

Puhelunvälittäjätoiminteet

Kuka tahansa käyttäjistä voi toimia yrityksen puhelunvälittäjänä monipuolisilla toiminteilla varustetulla käyttöliittymällä. Puhelunvälittäjätoiminteiden toteuttaminen ei vaadi erillisiä ohjelmistoja - toiminteet sisältyvät tarjottuun puhelinjärjestelmään.

Puheluntallennus

Puheluntallennus kuuluu ratkaisun vakiotoiminteisiin ja on haluttaessa kaikkein käyttäjien käytettävissä ilman erillisiä ohjelmistoasennuksia, päätelaitteesta riippumatta.

Integraatiot

Monipuoliset integraatiorajapinnat tukevat ratkaisun integroimista esim. Office 365, Google, Outlook, Salesforce, CRM sekä muihin liike-toimintaa tukeviin ohjelmistoihin. Yhdistämällä nämä puhelinjärjestelmääsi saat helposti lisää tehokkuutta asiakkuuksien hoitamiseen.

Linkki lisätietoa 3CX-tuotteesta.

Ota yhteyttä