Tiedotteet ja Blogi

Esecom Oy muuttaa uusiin toimitiloihin

pe 12. helmikuuta 2016 16.00.00

Esecom Oy muuttaa uusiin toimitiloihin Vantaan omaan "Piilaaksoon", hyvien kulkuyhteyksien ja kehäradan juna-aseman ääreen.

Uusi käyntiosoitteemme ja laskutusosoitteemme on 15.2.2016 alkaen

Esecom Oy
Jaakonkatu 2
01620 Vantaa


Mitel MiVoice uudet päätelaitteet

pe 13. marraskuuta 2015 08.00.00

MiVoice 6930Mitel on julkaissut uuden 6900 SIP-päätelaitesarjan. Uudessa päätelaitesarjassa on erityisesti otettu huomioon langattomuuden mukanaan tuomat vaatimukset. Mallista riippuen puhelimista löytyy sisäänrakennettu Bluetooth-toiminto, mobiilipuhelimen integraatio, langattoman pääkuulokkeen telakka, ym.

Päätelaitesarja tulee tukemaan kaikkia Mitelin SIP-puhepalvelinalustoja.


Syksyn tuoteuutisia Mitelilta

ke 11. marraskuuta 2015 10.51.00

Osoituksena vahvasta ja jatkuvasta panostuksesta tuotekehitykseen, Mitel esitteli ja julkaisi kattavan valikoiman uusia paremmin asiakkaan tarpeisiin vastaavia tuotteita ja tuoteversioita.

Uudet ohjelmaversiot saivat mm. MiContact Center Solidus ja välittäjän sovellus Mitel InAttend. MiContact Center Soliduksessa on edelleen kehitetty sähköposti ja chat toiminnallisuuksia sekä lisätty tuki myös Cisco Call Manager puhepalvelimelle. Mitel InAttend sovelluksen uudessa versiossa on mukana myös tuki uudelle MiCollab UC-ratkaisulle.

Kokonaan uusi MiCollab Unified Communications –ratkaisu tuo käyttäjän ulottuville mittavan määrän erilaisia työn tekemistä helpottavia ominaisuuksia. Päätelaitteesta riippumatta tarjolla on niin kollegojen tilatiedot kuin oman tavoitettavuuden hallinta. Käyttökokemus on samanlainen niin matkapuhelimelta, tabletilta kuin henkilökohtaiselta tietokoneelta. Integraatiot erilaisiin tietokantoihin ja pilvestä tarjottaviin palveluihin täydentävät osaltaan liikkuvan työntekijän mahdollisuuksia toimia tehokkaasti paikasta ja ajasta riippumatta.

MiCollab-ratkaisussa on huomioitu myös lisääntyvät vaatimukset etäneuvotteluille niin puheen kuin videon välityksellä dokumenttien jakoa unohtamatta.


Esecom yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Sähköpostiyhteydenotot myös alustariippumattomasti

ma 15. kesäkuuta 2015 16.00.00

Esecom yhdistää asiakaspalvelun Chat- ja Sähköpostiyhteydenotot yhdellä selainpohjaisella ratkaisulla helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Nämä ratkaisut ovat alustariippumattomia, joten voit täydentää niillä myös nykyistä asiakaspalveluratkaisuasi, vaikka se olisi jonkun muun toimittama. Tai voit hankkia Esecomilta koko asiakaspalveluratkaisukokonaisuuden.

Esecomin ratkaisut toteutetaan pilvipalveluna, joten ne joustavat ja skaalautuvat yrityksenne tarpeiden mukaan. Esecomin asiantuntijat puolestaan huolehtivat siitä, että uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotto on helppoa ja, että saatte käyttöönne monipuoliset työkalut, joista on yrityksellenne aidosti lisäarvoa asiakaspalvelussa.


Sähköposti - Uusi palvelukanava Esecomin TAiKA-palveluun

ti 2. kesäkuuta 2015 08.00.00

Esecom toteutti TAiKA-palveluunsa uutena ominaisuutena monipuoliset sähköpostien käsittelytoiminteet. TAiKA-sähköposti mahdollistaa asiakaspalveluun tulevan sähköpostiliikenteen keskitetyn ja helpon hallinnan sekä runsaasti tietoa sisältävän raportoinnin. Esecomin asiantuntijat huolehtivat siitä, että sähköpostipalveluun siirtyminen on vaivatonta.


Ota yhteyttä