Tiedotteet ja Blogi

Esecom tarjoaa yrityksellesi neuvottelupalveluita

ma 1. kesäkuuta 2015 22.00.00

Esecom voi tarjota yrityksellesi erilaisia neuvottelupalveluita helposti ja edullisesti nykyisestä puhelinratkaisuistasi riippumatta.

Kysy ratkaisuistamme lisää Esecomilta.


Esecom tarjoaa yrityksellesi Takaisinsoitto-ominaisuuksia

pe 29. toukokuuta 2015 08.00.00

Esecom lisäsi TAiKA-palveluunsa uutena ominaisuuteena takaisinsoittotoiminteen. TAiKA-sarjojen takaisinsoittotoiminne lisää asiakaspalvelun tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Asiakkaan ei enää tarvitse ruuhka-aikoina jonottaa puhelimessa, vaan hänelle voidaan tarjota mahdollisuus takaisinsoittopyyntöön jonopaikkaansa menettämättä. Kun ensimmäinen asiakaspalvelija vapautuu, järjestelmä ohjaa automaattisesti soittamaan soittopyyntöön takaisin.

Mikäli tarvitset yrityksessäsi takaisinsoittopalvelua, kysy lisää tietoa Esecomilta. Voimme toimittaa takaisinsoittopalvelun yrityksellesi myös nykyisestä puhelinratkaisuistasi riippumatta.


Chat - Uusi palvelukanava Esecomin TAiKA-palveluun

ti 26. toukokuuta 2015 08.00.00

Esecom lisäsi palvelukonseptiinsa uutena asiakaspalvelukanavana chat-viestinnän, joka sopii erinomaisesti esim. asiantuntija, ajanvaraus ja neuvonta-tyyppisiin palveluihin. Esecomin chat-palvelu mahdollistaa chat-asiakaspalvelukanavan helpon hallittavuuden ja seurannan, kätevät aikaohjaukset sekä kattavan raportoinnin. Esecomin kokeneet asiantuntijat puolestaan huolehtivat siitä, että chat-palvelun käyttöönotto sujuu yrityksessäsi mutkattomasti. Voit ottaa Esecomin chat-palvelun käyttöösi myös riippumatta siitä, mikä asiakaspalvelujärjestelmä yritykselläsi on käytösssään.

Kysy ratkaisuistamme lisää Esecomilta.


Esecomin TAIKA-palvelun uudet toiminteet

ke 20. toukokuuta 2015 08.00.00

Esecom on lisännyt TAiKA-palveluunsa uusia toiminteita, jotka helpottavat merkittävästi sekä asiakaspalvelijoita että TAiKA käyttäjiä.

Näitä ominaisuuksia ovat mm.:

  • TAiKAn uusi aikaohjausten hallintanäkymä, joka tekee asiakaspalvelusarjojen poikkeusajankohtien ja tiedotteiden hallinnasta helppoa ja mukavaa.
  • TAiKA-palvelun Exchange-integraatio, joka näyttää myös tulevat kalenterin tiedot.
  • TAiKA-palvelun integroitavuus yrityksesi Lync-ympäristöön, jolloin TAiKA näyttää myös henkilöstön Lync tilatiedot ja tekee tilatietojen seurattavuudesta entistä helpompaa.

Kysy näistä ominaisuuksista lisää Esecomilta.


Uusia päätelaitteita Esecomin TAiKA-palveluun

ma 27. huhtikuuta 2015 08.00.00

Esecomin TAiKA-palvelun monipuoliset toiminteet tukevat nyt myös Mitelin uusia korkealaatuisia, yrityskäyttöön suunniteltuja 68xxi-sarjan SIP-pöytäpuhelimia, DECT-päätelaitteita sekä puhelinneuvottelu- ja videoneuvottelulaitteita.


Ota yhteyttä