Tiedotteet ja Blogi

Esecomin uusi selainpohjainen seurantatyökalu Mitel / Aastra Solidus eCare™–ratkaisun tueksi

ti 29. huhtikuuta 2014 09.55.00

Esecom Oy toteutti Rederieaktiebolaget Eckerölle Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center –ratkaisun tueksi selainpohjaisen reaaliaikaisen seurantatyökalun, joka tukee asiakaspalvelukeskuksen päivittäistä toimintaa. Seurantatyökalu ContactWare™ WebView antaa käyttäjille ja esimiehille nopean yleiskuvan reaaliaikaisesti siitä, missä tilassa kukin asiakaspalvelija on ja mikä on sarjojen tilanne.

ContactWare™ WebView seurantatyökalun käyttöönotto sujui todella nopeasti ja Rederieaktiebolaget Eckerön asiakaspalvelukeskus onkin ollut todella tyytyväinen seurantatyökalun käyttöönottoon ja käyttökokemuksiin, kertoo Rederieaktiebolaget Eckerön Head of Support Christian Jansson.

ContactWare™ WebView on Esecomin kehittämä oma ohjelmisto, joka on kehitetty nimenomaan tukemaan Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center –ratkaisua ja helpottamaan asiakaspalvelukeskuksien reaaliaikaista kokonaistilanteen näkymää. Asiakaspalvelukeskuksen näkymää voidaan muokata asiakkaiden tarpeiden mukaan ja heijastaa esim. seinälle tai näyttää erillisellä näytöllä.

Esecomilta löytyy myös monia muita omia Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center –ratkaisua tukevia ja asiakaspalvelukeskusten toimintaa helpottavia sovelluksia ja ratkaisuja. Kysy näistä lisää Esecomilta.


Ett nytt webbaserat stödprogram från Esecom för Mitel / Aastra Solidus eCare™–Contact Center lösningen

ti 29. huhtikuuta 2014 09.34.00

Esecom Oy har för Rederiaktiebolaget Eckerö förverkligat, för Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center –lösningen, ett webbaserat realtids uppföljningsprogram som stöd för den dagliga rutinen på kundbetjäningen. Uppföljningsprogrammet ContactWare™ WebView ger både användarna (agenterna) samt förmännen en snabb helhetsbild över vad som sker i Contact Centret på agentnivå, samt i de olika serierna.

Lanseringen av det nya uppföljningsprogrammet gick snabbt och smidigt och personalen på Rederiaktiebolaget Eckerö har varit riktigt nöjda med både lanseringen och slutresultatet, berättar Supportchefen Cristian Jansson på Rederiaktiebolaget Eckerö.

Programvaran ContactWare™ WebView har utvecklats av Esecom, uttryckligen för att stöda Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center -lösningen, genom att ge en snabb överblick i realtid för personalen på Contact Centret. Vyn kan anpassas efter kundens behov och visas till exempel på en vägg eller på en separat skärm.

Esecom har även flera andra egna ContactWare™ applikationer som stöd för Mitel / Aastra Solidus eCare™ Contact Center -lösningen. Alla dessa är utvecklade för att underlätta jobbet på kundbetjäningen. Du får gärna fråga mera om dessa applikationer från Esecom.


Blogi: Mitel® - Aastra tuotekehityksen linjaus tukee Esecomin strategiaa

ti 18. maaliskuuta 2014 09.00.00

Vuoden alussa fuusion myötä syntynyt Mitel®-Aastra –yhtiö on ilmoittanut panostavansa tulevaisuudessa merkittävästi tuotekehitykseen. Tuotekehitys suuntautuu pääasiassa kolmelle osa-alueelle. Ensimmäinen tuotekehityksen painotusalue on kommunikaatio- ja yhteistoiminta -ratkaisut (communication and collaboration), joka on myös Esecomin ydinliiketoimintaa. Toinen tuotekehityksen painotusalueista on contact center-ratkaisut ja sitä ympäröivä ekosysteemi. Me Esecomilla olemme myös pitkäjänteisesti kehittäneet omaa osaamistamme contact center-ratkaisuissa ja täydennämme sitä omalla ohjelmointi- ja integraatiosaamisellamme. Kolmas tuotekehityksen painotusalue on pilvipalveluteknologia. Myös Esecom on panostanut pilvipalvelutarjooman kehitykseen jo usean vuoden ajan ja se tulee olemaan merkittävä osa strategiaamme myös jatkossa. Olemme erittäin tyytyväisiä näihin Mitel®-Aastralta fuusion jälkeen kerrottuihin linjauksiin, sillä nämä kehityksen osa-alueet sopivat erittäin hyvin Suomen markkinoiden tarpeisiin ja saamme Mitel® - Aastralta jatkossakin entistä vahvempaa tukea omalle liiketoiminnallemme.

Kirjoittaja on Pasi Sampakoski, Esecom Oy:n toimitusjohtaja


Blogi: Kaksinverroin parempi Mitel® - Aastra, nyt mukana myös Telepo

to 6. maaliskuuta 2014 09.00.00

Kumppaniverkostomme muuttuu vinhaa vauhtia ja iloksemme positiiviseen suuntaan. Ensin Aastra Technologies Limited ja Mitel® Networks Corporation ilmoittivat tammikuussa fuusiostaan, jonka myötä yritysviestintämarkkinoille muodostui uusi johtava yhtiö. Pian sen jälkeen uutisoitiin toisen yhteistyökumppanimme Telepo AB:n liittyneen tähän uuteen yhtiöön. Telepo on ruotsalainen ohjelmistoyhtiö, joka kehittää avoimiin standardeihin perustuvia, moniasiakasympäristöön sopivia Unified Communications –alustoja. Telepo tuo mukanaan vahvan pohjoismaisen osaamisen työasemiin sekä mobiili- ja IP-päätelaitteisiin tarjottavista yritysviestinnän pilvipalveluista.

Positiiviseksi Esecomin kannalta yrityskaupan tekee se, että olemme ainoa toimija Suomessa, joka on sekä Aastran että Telepon kumppani...olemme itse asiassa olleet jo vuosia. Esecom on saanut kummaltakin kumppanilta viestiä siitä, että hyvin nopeassa tahdissa voidaan nähdä tuloksia Aastra ja Telepo sovellusten integroimisessa alkaen pilvipalveluina tuotettavista Contact Center -ratkaisuista. Esecom vastaavasti pistää huippuosaamisensa peliin tavoitteenaan olla ensimmäisten joukossa toimittamassa näitä uusia integroituja ratkaisuja. Odotettavissa on varmasti myös muita moderneja ja oivaltavia kommunikaatioratkaisuja, joiden myötä Esecomin tarjooma tulee entisestään vahvistumaan.

Kaiken kaikkiaan yrityskaupat ja fuusio päättyivät mielestämme hyvin - TWICE AS GOOD, kuten Aastra - Mitel® markkinointiviesti kuuluu. Palvelujen ja tuotteiden jatkokehitykseen on nyt uudella yhtiöllä käytettävissä enemmän resursseja.

Esecom on ollut Telepo-partneri jo vuodesta 2009 omalla TAiKA™–viestintäratkaisullaan ja pilvipalvelualustallaan. Esecom Oy on Aastra Technologies Ltd:n sertifioima myynti- ja palvelupartneri sekä Suomen ainoa sertifioitu Aastra-koulutuspartneri. Mitel® - Aastra on maailman johtava yritysten viestintäjärjestelmien toimittaja ja sillä on suurin markkinaosuus Länsi-Euroopassa sekä kasvava osuus globaaleista markkinoista.

Kirjoittaja on Pasi Sampakoski, Esecom Oy:n toimitusjohtaja


Mitel ja Aastra fuusioituivat

ti 25. helmikuuta 2014 09.00.00

Aastra Technologies Limited ja Mitel® Networks Corporation ovat fuusioituneet 31.1.2014, jonka myötä yritysviestintämarkkinoille muodostui uusi johtava yhtiö. Aastra - Mitel -fuusion johdosta Esecom voi tarjota asiakkailleen alan laajimman tuotevalikoiman sekä erinomaiset mahdollisuudet ylläpitää, kehittää ja uudistaa yritysviestintäratkaisuja omaan tahtiin. Fuusion myötä myös Esecomin pilvipalvelu-tarjooma vahvistuu entisestään ja asiakkaille on tarjolla joustavia tapoja siirtyä käyttämään palveluna toimitettavia ratkaisuja. Kysy Esecomilta lisää uusista mahdollisuuksista.

Mitel ® - Aastra on maailman johtava yritysten viestintäjärjestelmien toimittaja ja sillä on suurin markkinaosuus Länsi-Euroopassa sekä kasvava osuus globaaleista markkinoista.

Esecom Oy on Aastra Technologies Ltd:n sertifioima myynti- ja palvelupartneri sekä Suomen ainoa sertifioitu Aastra -koulutuspartneri.


Ota yhteyttä