Alla voit tutustua tarkemmin Contact Center -ratkaisuihimme. Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää.
Mitel MiContact Center Enterprise, aiemmalta nimeltään Solidus eCare, on suunniteltu tukemaan vaativien organisaatioiden monikanavaista asiakaspalvelua. Se mahdollistaa saumattoman asiakaskokemuksen yhdistämällä puhe-, sähköposti-, chat-, sosiaalisen median ja tekstiviestikanavat yhdeksi tehokkaaksi kokonaisuudeksi.
Ratkaisu tarjoaa erinomaisen käytettävyyden, joustavuuden ja integroitavuuden – se soveltuu erikokoisiin asiakaspalvelukeskuksiin ja mukautuu erilaisiin liiketoimintaympäristöihin.
Mitel MiContact Center Enterprise on ihanteellinen valinta organisaatioille, joilla on laajat asiakaspalvelutoiminnot, korkeat palveluvaatimukset ja tarve hallita monikanavaista viestintää tehokkaasti. Soveltuu erityisesti pankeille, vakuutusyhtiöille, terveydenhuollon toimijoille, kunnille ja suurille palveluorganisaatioille.
Ratkaisun jatkuva kehitys ja Mitelin tuki takaavat investoinnille pitkän elinkaaren. Esecom toimii Mitelin sertifioituna partnerina ja tarjoaa käyttöönoton, koulutuksen sekä jatkuvan tuen ratkaisun koko elinkaaren ajan.