Referenssit

Lisäarvoa integroinneilla - yhteistyötä Nomis Oy:n kanssa

Yhteistyö Nomis Oy:n ja Esecom Oy:n välillä alkoi keväällä 2012, kun Esecom valitsi Nomis HelpDesk –ohjelmiston asiakaspalvelunsa uudeksi työvälineeksi.

Nomiksen ja Esecomin yhteistyö toimii hyvin, sillä yritykset ajattelevat monista asioista samalla tavalla. Molemmilla on halu kuunnella asiakkaan toiveita ja yrittää aidosti löytää asiakkaan tarpeisiin oikeita ratkaisuja.

Uskon vahvasti järjestelmiemme integraation palvelevan entistä paremmin molempien yrityksien asiakkaita, niin nykyisiä kuin uusiakin, toteaa Nomiksen liiketoimintajohtaja Ari Simberg. Lisäksi toteuttamamme integraatio sopii luontevasti tuotekehitysstrategiaamme, jonka yhtenä osana on palvella entistä paremmin myös Call ja Contact Center -ympäristöjä ja palveluntarjoajaorganisaatioita, Ari Simberg jatkaa.

Esecomille, joka tunnetaan useista erilaisista asiakasintegraatiototeutuksista, Nomis HelpDesk –ohjelmiston integrointimahdollisuus eri sovelluksiin oli tärkeä ominaisuus. Esecomin asiakaspalvelijoiden työn helpottamiseksi Nomis HelpDesk –ohjelmisto integroitiin yhteistyössä Esecomin käyttämään Mitel / Aastran Solidus eCare contact center –ohjelmistoon ja näin puhelimeen vastaaminen ja asiakaspalvelutehtävien hoitaminen onnistuvat nyt samalla ohjelmistolla.

Mitel / Aastra Solidus eCare on multimediapohjainen contact center -ohjelmisto, jonka kautta yhteydenpito asiakkaaseen onnistuu niin puhelimella, sähköpostilla, tekstiviesteillä, faxilla sekä webin kautta käytävillä chat-keskusteluilla. Esecom on Mitel / Aastra myynti-, palvelu- ja koulutuspartneri ja toimii siis myös Solidus-ratkaisun maahantuojana sekä palveluntarjoajana.

Solidus -järjestelmämme yhdistäminen Nomis HelpDesk –työnohjausjärjestelmään mahdollistaa sen, että asiakkaan soittaessa Esecomin asiakaspalveluun, Solidus tunnistaa puhelinnumerosta asiakkaan ja avaa Nomis HelpDesk –ohjelmistosta asiakkaan tiedot automaattisesti. Näin asiakaspalvelijalla on heti saatavilla tarvittava asiakasta koskeva tieto, Esecom Oy:n toimitusjohtaja Pasi Sampakoski kuvailee yhteistyön tuloksia.

Integraation myötä myös yhteydenpito asiakkaiden suuntaan on helpompaa, sillä Nomis HelpDesk –ohjelmiston käyttöliittymässä on linkki, josta asiakaspalvelija voi napin painalluksella suoraan soittaa asiakkaalle Solidus–ohjelmiston kautta. Näin integraatio tuo myös paljon lisäarvoa Nomiksen ja Esecomin asiakkaille, Pasi Sampakoski jatkaa.

Ota yhteyttä