Nomis -logo

Lisäarvoa integroinneilla - yhteistyötä Nomis Oy:n kanssa

Yhteistyö Nomis Oy:n ja Esecom Oy:n välillä alkoi jo keväällä 2012, kun Esecom valitsi Nomis HelpDesk –ohjelmiston asiakaspalvelunsa uudeksi työvälineeksi.

Nomiksen ja Esecomin yhteistyö toimii hyvin, sillä yritykset ajattelevat monista asioista samalla tavalla. Molemmilla on halu kuunnella asiakkaan toiveita ja yrittää aidosti löytää asiakkaan tarpeisiin oikeita ratkaisuja.

Uskon vahvasti järjestelmiemme integraation palvelevan entistä paremmin molempien yrityksien asiakkaita, niin nykyisiä kuin uusiakin, toteaa Nomiksen liiketoimintajohtaja Ari Simberg. Lisäksi toteuttamamme integraatio sopii luontevasti tuotekehitysstrategiaamme, jonka yhtenä osana on palvella entistä paremmin myös Call Center ja Contact Center -ympäristöjä ja palveluntarjoajaorganisaatioita, Ari Simberg jatkaa.

Esecomille, joka tunnetaan useista erilaisista asiakasintegraatiototeutuksista, HelpDesk –ohjelmiston integrointimahdollisuus eri Call Center ja Contact Center sovelluksiin oli tärkeä ominaisuus. Esecomin asiakaspalvelijoiden työn helpottamiseksi Nomis HelpDesk –ohjelmisto integroitiin yhteistyössä Esecomin käyttämään Mitel MiCCE Contact Center –ohjelmistoon ja näin puhelimeen vastaaminen ja asiakaspalvelutehtävien hoitaminen onnistuvat nyt samalla ohjelmistolla.

Mitel Contact Center MiCCE on multimediapohjainen contact center -ohjelmisto, jonka kautta yhteydenpito asiakkaaseen onnistuu niin puhelimella, sähköpostilla, tekstiviesteillä, faxilla sekä webin kautta käytävillä chat-keskusteluilla. Esecom on Mitel myynti-, palvelu- ja koulutuspartneri ja toimii siis myös Mitel-ratkaisujen maahantuojana, toimittajana sekä palveluntarjoajana.

Contact Center -järjestelmän yhdistäminen Nomis HelpDesk –työnohjausjärjestelmään mahdollistaa sen, että asiakkaan soittaessa asiakaspalveluun, MiCCE Contact Center tunnistaa puhelinnumerosta asiakkaan ja avaa Nomis HelpDesk –ohjelmistosta asiakkaan tiedot automaattisesti. Näin asiakaspalvelijalla on heti saatavilla tarvittava asiakasta koskeva tieto.

Integraation myötä myös yhteydenpito asiakkaiden suuntaan on helpompaa, sillä Nomis HelpDesk –ohjelmiston käyttöliittymässä on linkki, josta asiakaspalvelija voi napin painalluksella suoraan soittaa asiakkaalle Contact Center ohjelmiston kautta. Näin integraatio tuo myös paljon lisäarvoa Nomiksen ja Esecomin asiakkaille.

Lisätietoa toimittajasta Nomis Oy.