Rederiaktiebolaget Eckerö - logo

Esecomin kehittämiä seurantatyökaluja Mitel Contact Center -ratkaisun tueksi

Esecom Oy toteutti Rederieaktiebolaget Eckerölle Mitel Contact Center –ratkaisun tueksi selainpohjaisen reaaliaikaisen seurantatyökalun, joka tukee Contact Center asiakaspalvelukeskuksen päivittäistä toimintaa. Seurantatyökalu ContactWare™ WebView antaa käyttäjille ja esimiehille nopean yleiskuvan reaaliaikaisesti siitä, missä tilassa kukin asiakaspalvelija on ja mikä on sarjojen tilanne.

ContactWare™ WebView seurantatyökalun käyttöönotto sujui todella nopeasti ja Rederieaktiebolaget Eckerön asiakaspalvelukeskus onkin ollut todella tyytyväinen seurantatyökalun käyttöönottoon ja käyttökokemuksiin, kertoo Rederieaktiebolaget Eckerön Head of Support Christian Jansson.

ContactWare™ WebView on Esecomin kehittämä oma ohjelmisto, joka on kehitetty nimenomaan tukemaan Mitel Contact Center - ja puhelinvaihde–ratkaisua ja helpottamaan asiakaspalvelukeskuksien reaaliaikaista kokonaistilanteen näkymää. Asiakaspalvelukeskuksen näkymää voidaan muokata asiakkaiden tarpeiden mukaan ja heijastaa esim. seinälle tai näyttää erillisellä näytöllä.

Esecomilta löytyy myös monia muita omia Mitel Contact Center –ratkaisua tukevia ja asiakaspalvelukeskusten toimintaa helpottavia sovelluksia ja ratkaisuja. Kysy näistä lisää Esecomilta.

Esecom on toimittanut jo toteuttanut Rederieaktiebolaget Eckerön Contact Center - ja puhelinvaihde -ratkaisut.

Lisätietoa Rederiaktiebolaget Eckerö.