Viking Line - logo

Viking Line - Parempaa palvelua asiakkaille

Viking Linella yksi yhteinen puhelinvaihde ja Contact Center yhdistävät kolmen maan, kymmenen paikkakunnan, kolmen eri valuutan ja kahden aikavyöhykkeen sekä viidentoista toimipaikan asiakaspalveluntarpeet. Yhteyskeskuksessa työskentelee eri paikkakunnilla yhteensä noin 200 henkilöä. Tavoitteena on, että kaikkia asiakkaita palvellaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Myyntipäällikkö Heli Salosen mukaan Viking Linen asiakaspalvelun joustavuus sekä kitkaton vuorovaikutus asiakkaiden kanssa ovat parantuneet uuden puhelinpalvelujärjestelmän hankinnan myötä.

”Nyt meillä on sellainen työkalu myyntiorganisaation käytössä, joka kasvaa ja kehittyy ajan myötä entistä paremmaksi ja tehokkaammaksi”, toteaa Salonen.

Yhteyskeskuksen takaisinsoittotoiminne on osoittautunut käytössä hyvin tehokkaaksi. Salosen mukaan on tärkeätä, ettei yhtään puhelua menetetä.

Takaisinsoiton ansiosta ryhmäasiakkaat voivat jättää halutessaan puhelinnumeronsa, johon Viking Linen puhelinkeskuksen työntekijä soittaa automaattisesti takaisin heti vapauduttuaan. Näin asiakkaat pitävät paikkansa jonossa ilman, että heidän tarvitsee jonottaa puhelimessa.

Esecom on toteuttanut Viking Linen puhelinvaihde ja Contact Center Mitel ratkaisukokonaisuuden alusta loppuun ja on koko ajan mukana kehittämässä uusia ominaisuuksia.

Viking Line

Toimintaan kuuluvat reittimatkat, virkistysmatkat ja rahti. Yhteyskeskuksessa työskentelee eri paikkakunnilla yhteensä noin 200 henkilöä. Viking Linella on 4 toimistoa Suomessa, 2 Ahvenanmaalla, 7 Ruotsissa ja 2 Tallinnassa.

Lisätietoa www.vikingline.fi